Targi networkingowe PDF Drukuj
„Study in Poland” bierze udział także w targach networkingowych, stworzonych dla instytucji zaangażowanych w internacjonalizację szkolnictwa wyższego na różnych poziomach – instytucjonalnym, narodowym, pannarodowym etc. Targom tym towarzyszą zazwyczaj konferencje tematycznie powiązane z procesem umiędzynarodowienia uczelni i jego praktycznymi aspektami.

Do najważniejszych imprez tego typu należą: NAFSA Annual Conference & Expo w USA, EAIE – European Association for International Education Annual Conference w Europie i APAIE Conference & Expo w krajach Azji i Pacfiku.

Dodatkową formą promocji projektu “Study in Poland” ma targach networkingowych jest wkład merytoryczny w program konferencyjny. Tak jak sesja Making Higher Education between the U.S. and Poland a Priority w ramach konferencji NAFSA w Los Angeles, czy międzynarodowym panel How media reflect and affect internationalization of Higher Education? w trakcie konferencji EAIE w Madrycie
Marketing miedzynarodowy
Marketing miedzynarodowy
NAFSA 2009, Los Angeles, USA
EAIE 2009, Madryt