Konferencja Study in Poland to cykl debat i szkoleń z zakresu praktyk prointernacjonalizacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem promocji polskiego szkolnictwa wyższego za granicą. Szkolenia te skierowane są do średniego managementu uczelni zainteresowanych umiędzynarodowieniem – kierowników i pracowników działów współpracy międzynarodowej, promocji, marketingu, programów europejskich, a także komórek związanych z rozwojem uczelni etc. Ich celem jest transfer specjalistycznego know-how w obszarach takich jak:
Praktyczna Internacjonalizacja uczelni: - tworzenie oferty akademickiej dla studentów zagranicznych (programy anglojęzyczne) - specyfika programów transnacjonalnych - szkoły letnie jako narzędzie marketingowe - przygotowywanie uczelni pod specyficzne potrzeby studentów zagranicznych - kształcenie kadry uczelnianej pod potrzeby internacjonalizacji - komunikacja międzykulturowa - programy integracji studentów zagranicznych
Marketing międzynarodowy: - rekrutacja studentów zagranicznych (zagadnienia formalne i strategiczne) - budowanie strategii obecności promocyjnej na rynkach zagranicznych (współpraca z instytucjami edukacyjnymi w danym kraju, z placówkami dyplomatycznymi, z miejscowymi mediami etc.) - marketing zagraniczny bezpośredni (targi, prezentacje, wydarzenia) - marketing zagraniczny w sieci - specyfika pracy na poszczególnych rynkach edukacyjnych (chińskim, indyjskim, ukraińskim,kazachskim etc.) - narzędzia marketingowe i ich skuteczność - współpraca z agencjami rekruterskimi
Więcej informacji:
Bianka Siwińska
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
tel. 0 501 535 785
|