WARNING AGAINST FRAUD

Somebody, using the name “Jen Lehman” has recently unlawfully pretended to represent “Study in Poland” recruiting students to Polish universities. Beware the person HAS NO RIGHT to use or refer to website www.studyinpoland.pl

Представленные университеты

 

Инициативы городов

Pozycjonowanie stron w Google

Dominująca pozycja Google w Polsce jest jak do tej pory niezachwiana, dlatego koncentrujemy się na pozycjonowaniu właśnie w tej wyszukiwarce – najpopularniejszej i darzonej największym zaufaniem wśród internautów w naszym kraju, aby zmaksymalizować szanse dotarcia ze swoją ofertą do jak największej liczby użytkowników sieci.

Wybór odpowiednich słów kluczowych pozwala właściwie ukierunkować przekaz, docierając do grona najbardziej zainteresowanych internautów.

Ideą sklepu internetowego jest sprzedaż produktów poprzez sieć, jest to więc typ strony internetowej, która nie może się obejść bez promocji i działań marketingowych. Zacięta walka o klienta wymusza konieczność silnego zaznaczenia swojej obecności w wyszukiwarce, a zajmowanie czołowych pozycji w Google w dużej mierze decyduje o powodzeniu interesu.

Aby sprostać wymaganiom dzisiejszego rynku, do naszej oferty włączyliśmy pozycjonowanie w Google sklepów internetowych. Nasze wieloletnie doświadczenie również na tym polu pozwala zastosować najbardziej efektywne rozwiązania, aby Twój sklep internetowy mógł pozyskiwać nowych klientów i zarabiać, a inwestycja szybko się zwróciła.

Ze względu na swoją budowę sklepy internetowe wymagają zastosowania szczególnych metod. W pozycjonowaniu sklepów kierujemy się nadrzędną zasadą, aby wybrać najbardziej korzystne słowa kluczowe, w tym również te bardzo sprecyzowane reprezentujące konkretne produkty. Umożliwiają one wygenerowanie dużego ruchu na stronie stosunkowo niewielkim kosztem.

Polecamy usługę pozycjonowania sklepów internetowych wszystkim, którzy chcą zaprezentować swoją ofertę szerokiemu gronu internautów.

Cennik pozycjonowania
Nasz firma wychodzi z założenia, że cena jest ważna, ale jakość najważniejsza. Dlatego każdorazowo staramy się dostosować ofertę do oczekiwań i budżetu Klienta, aby zapewnić najkorzystniejsze w danej sytuacji rozwiązania.

Cena za pozycjonowanie jest uzależniona od wielu czynników, wśród których najważniejsze są słowa i frazy kluczowe wybrane przez Klienta, ich ilość, poziom trudności i konkurencyjności, a także sama strona internetowa – jej zaawansowanie technologiczne, zawartość tekstowa, ilość linków przychodzących, Page Rank, wiek domeny itp. Wycena pozycjonowania musi uwzględniać także aktualne wyniki wyszukiwań dla danej frazy, które zmieniają się na przestrzeni czasu.

Nie może być zatem stałego cennika usług SEO, ponieważ ceny ustalane są indywidualnie w zależności od szacowanych kosztów realizacji umowy.



все статьи