WARNING AGAINST FRAUD

Somebody, using the name “Jen Lehman” has recently unlawfully pretended to represent “Study in Poland” recruiting students to Polish universities. Beware the person HAS NO RIGHT to use or refer to website www.studyinpoland.pl

Представленные университеты

 

Инициативы городов

Testują Mercedesa Klasy E z 2016 roku

Obecnie Mercedes testuje nową klasę E, która zadebiutuje w 2016 roku. Tylko nasz łowca prototypów był w stanie uchwycić w swoim obiektywie nowy mocno zakamuflowany model z oryginalnym korpusem.

W ubiegłym tygodniu Mercedes testował nową klasę E ze zmodyfikowanym nadwoziem klasy C. Bliższe spojrzenie, nawet w przypadku tego starszego prototypu, ujawnia większy rozstaw osi, dłuższą maskę i szerszy rozstaw kół. Pod zmodyfikowanym nadwoziem Klasy C Mercedes przetestował komponenty techniczne, takie jak skrzynia biegów, hamulce, elektronika i podwozie nowego Mercedesa Klasy E.

Mercedes Klasy E bazuje na platformie Klasy C

Oto nowy Mercedes E-klasa w odświętnym stroju iw całej okazałości. Prototyp miał już linię dachu oraz płaską pokrywę silnika. Linia okien powoli wznosi się i prowadzi wzrok do pnia. Upada i pochyla się w stronę drogi. Ogólnie rzecz biorąc, nowa klasa E wygląda na to, że coupe posunęło się jeszcze dalej. Kiedy klasa E trafi na rynek w 2016 roku, będzie nie tylko bardziej dynamiczna, ale także będzie miała lepszy współczynnik oporu powietrza. Bagażnik nie zostanie powiększony i podobnie jak w Klasie C prawdopodobnie zmniejszy standardowy zbiornik.

Od 2009 roku na rynku dostępny jest Mercedes klasy E (W212). W 2013 roku model został radykalnie przeprojektowany. Mercedes osobiście ujawnił, że koszty rozwoju wyniosły 1 miliard euro. Nowa generacja Klasy E 2016 będzie oparta na zmodyfikowanej platformie napędu na tylne koła (MRA) obecnej Klasy C. Dzięki tej nowej platformie, która nawiasem mówiąc, jest w całości wykonana z aluminium, Klasa E ma stracić kilka kilogramów, a całkowita waga modelu wyniesie nie więcej niż 1,5 tony. Platforma Mercedes Rear Wheel Drive Architecture (MRA) umożliwia bezproblemową integrację alternatywnych układów napędowych, takich jak silniki całkowicie elektryczne lub układy hybrydowe.

Trzylitrowy rzędowy sześciocylindrowy silnik benzynowy i wysokoprężny

Podobnie jak w przypadku nowych modeli Mercedesa klasy S i CLS, klasa E będzie wyposażona w dziewięciobiegową automatyczną skrzynię biegów. Jeśli chodzi o silniki, Klasa E została całkowicie zaktualizowana. Trzylitrowy silnik wysokoprężny, wstępnie nazwany OM 656, przywraca Mercedesowi sześciocylindrowy silnik rzędowy. Nie tylko czysty romans, nie dlatego, że trzylitrowe silniki W124 są prawie wieczne, ale z powodu nieustannej presji wydajności. Podobnie jak BMW, nowe jednostki są zbudowane modułowo z 0,5-litrowymi cylindrami, z trzema, czterema i sześcioma cylindrami zbudowanymi z taką samą odległością między cylindrami.

W 2017 roku zostanie wprowadzony na rynek trzylitrowy sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy (M256). Oba rzędowe szóstki mają biturbosprężarki, a zakres mocy wynosi od 367 do około 430 KM. Dołącza do niego dwulitrowy czterocylindrowy silnik (M254) oraz jego odpowiednik z silnikiem Diesla (OM654). Ale nie martw się, w nowym Mercedesie klasy E nie brakuje silnika V8, który został zmodyfikowany pod względem wydajności, zużycia paliwa i kontroli emisji.

Klasa E wygląda na szerszą i niższą

Nawet wnętrze E-klasy zostało całkowicie przeprojektowane, model ma większy touchpad z nową konfiguracją menu, przeprojektowane przyciski na kierownicy. Rzeczywistość rozszerzona znacznie usprawni nawigację, a smartfon integruje się z Apple Car-Play i odpowiednikiem Androida. Pod względem wystroju wnętrza Klasa E przypomina klasę C, z szerszą i wyższą konsolą środkową.

Klasa E zostanie również wprowadzona z innymi wersjami nadwozia. Oczekuje się, że kombi trafi na rynek jako model T w 2017 roku, będzie wersja AMG, a także czteromiejscowe wersje kabriolet i coupe.

http://www.mercedesman.ru/pl/S-Class/W116_g - Poradnik konserwacji pojazdu Mercedes S-Class W116.



все статьи